prezentare

Incepand cu anii 2000 comunicarea traditionala s-a schimbat. De ceva vreme a inceput sa se vorbeasca altfel despre media, publicitate, PR. Au aparut termeni cum ar fi planning, interactivitate si analiza contextuala de consum. Marketerii sunt tot mai preocupati de comportamentul on site al consumatorului si mai putin de datele sale demografice. Nicio campanie nu se mai poate numi integrata daca nu contine o doza buna de digital, viral, interactiv si informatie generata de consumatori. Pana si consumatorul nu mai este unul simplu, ci agent de co-branding, fiind invitat sa contribuie la dezvoltarea comunicarii brandurilor prin bloguri, podcasturi, arta proprie.

Idea Forum isi propune sa urmareasca pe parcursul a 2 zile cele mai creative abordari ale marketingului si publicitatii, prezentate chiar de specialistii care le-au lansat. Numai participand la IdeaForum veti afla cele mai noi informatii din marketing si media!

10 iunie: Prima zi a evenimentului Idea Forum va include 4 conferinte ce vor acoperi cele mai interesante zone de inovatie din comunicarea actuala: new marketing, advertising si new media.

11 iunie: In cea de-a doua zi, participantii vor avea ocazia sa isi insuseasca cele mai noi teorii, studii de caz si tendinte in cadrul unor seminarii extinse sustinute de invitati internationali pe temele principale ale evenimentului.

Idea Forum cauta sa raspunda la intrebarile:
• Care sunt implicatiile unei piete de comunicare unde inovatia primeaza?
• Cat de mult e implicat consumatorul?
• Cum au raspuns cateva dintre cele mai importante branduri la aceste provocari?
• Mai putem sa vorbim de campanii bazate exclusiv pe tv si radio?
• Au murit mediile clasice de promovare?
• Care sunt ideile care au schimbat comunicarea in 2008?

 











 


http://www.graficasitipar.ro/
http://www.eventive.ro